• Ida

Lungerersee

V sobotu strávíme prakticky celé dopoledne kolem bydlíku v lese, kde jsme spali. Já si dám kroužek domácích prací a zašívám, Marian umývá okno bydlíku a Viki trhá lístky imaginárnímu králíčkovi...

Na oběd se přemístíme k lanovce Lungen Tunnen u městečka Obsee a jezera Lungerersee, kde za €5 zaplatíme parkování na celý den.

Sníme rychlou polívku v bydlíku a vyrážíme na kolech kolem jezera směrem k Bürglenu, kde najdeme místní pláž se spoustou lidí. Ale protože Viki vypadá unaveně a v sedačce ne a ne usnout, zkusíme tady po druhé zastavit a chvíli se snažíme ji marně uspat na dece.

Nakonec z pláže odjíždíme až v 17:30. Viki se však z pláže nechce, protože je tady plno dětí různých národností a ras. Seznámíme se tady i s českou rodinou, která sem přivezla dceru na praxi do hotelu. Vstup do vody je tady po schůdcích a a na dně je opravdový koberec dá se tady půjčit dokonce i zdarma prkno. No, já osobně bych však uvítala soukromou pláž bez lidí.

Nakonec se nám podaří Viki přesvědčit, že pojedeme pro jídlo. Příště ho nesmíme podcenit, protože Viki moc neobědvala a s sebou jsme měli jen nakrájenou okurku a rýžové chlebíčky s tím, že někde něco koupíme, jenže v jediném hotelu u pláže v městečku mají už v 17:30 rezervace na večeři a nepustí nás ani na kafe.

Tak se rychle kolmo přemisťujeme do bydlíku, kde se konečně nadlábneme. Naštěstí se mi podaří celou cestu kolmo s Viki povídat, aby nám neusnula, a tak v 19:40 usíná cestou na místo vytipované na Park4night, kde u jezera přespáváme do neděle.

Večer se k nám na parkovišti připojí na noc další český pár s pejskem Barčou.

TOP zážitky:

Ida: kopce s loukami a místní venkov... Švýcaři sečou trávu opravdu na každém kousku i té nejméně přístupné louky... neuvěřitelné

Marian: pohodová projížďka na kole a panoramatické výhledy na hory a to, jak místní lidé poctivě ručně shrabávají poslední zbytky sena i po strojním shrabání

Viki: koupání v jezeře a pohoda na pláži bez plánu