• Ida

Pečení v bydlíku a přesun do Zell am See

Dopoledne v pátek v Salaachtaler jde Marian s Viki ještě blbnout na hřiště a vor, zatímco já peču oběd, který nám nakonec vydrží ještě na sobotní trek.

Špenátový štrúdl

• listové těsto

• cibule

• česnek

• špenát

• sýr - já použila tofu, ale ještě lepší je možná niva, pokud zrovna nedržíte dietu podle Mačingové, z jejíž knihy tento recept je

Cibuli nakrájet a zpěnit, přidat na plátky nakrájený česnek, po chvíli přidat špenát a dusit 10 minut, přidat koření dle chuti (já dala sladkou papriku, pepř a sůl). Na listové těsto rozložit vychladlý špenát a posypat sýrem dle Vaší volby.

V bydlíku jsem pekla v naší troubě celkem dlouho, doma by mělo trvat cca 30 minut, takto mi to trvalo skoro hodinu. Vím, že Bobeška z Bydlikem Evropou, s kterou jsme se potkali v roce 2017 v Norsku, s sebou vozí místo trouby remosku a musím říct, že kdybych měla v bydlíku žít jako oni deset let v kuse, nebo možná i rok jako my celkem dosud, koupila bych příště klidně bydlík bez trouby a taky pořídila remosku.

Konečně stihnu u vaření pořádně uklidit bydlík včetně vysávání a vyčištění sporáku. Už to bylo potřeba.

Viki si to zatím s Marianem dokud neprší pořádně užijou na kole, na hřišti a na voru.

Po obědě vyrážíme už opět v děšti dále do Zell am See, kde odpoledne nakonec zaparkujeme v Panorama kempu hlavně kvůli tomu, že potřebujeme vyprat dvě pračky prádla a použít jejich sušičku.

Viki zatím jezdí sama na kole po kempu, blbne na trampolíně a místním dětském hřišti.

Teprve až v podvečer vyrážíme směrem do Zell am See na kolech na večeři.

K večeři si nakonec dáváme všichni jednu pizzu v Villa Crazy Dasy - první restauraci v centru, na kterou narazíme.

Pak se jdeme ještě večer cournout městečkem, v jehož centru jsme už jednou s Viki byli v zimě 2016 ubytovaní přes Airbnb. Zpět odjíždíme už tak pozdě, že Marian jede zpět s Viki na zádech v Kibi, ale ta potvůrka stejně usne až po desáté doma v bydlíku.

TOP zážitky:

Ida: konečně sama v bydlíku celé dopoledne a čas na úklid a vaření (ne že by mne tyto činnosti tolik bavily, ale ten klid u nich po dvou týdnech na malém prostoru), cesta na kole a večeře v Zell am See

Marian: s Viki ráno na hřišti s plavením na voru a jak Viki zkoušela smyky na kole

Viki: ráno na hřišti a odpoledne ježdění na motokáře v kempu